Dyzelinių automobilių savininkai gali išvengti brangiai kainuojančio kietųjų dalelių filtro remonto, vadovaudamiesi paprasta taisykle.
Nukopijuota nuoroda
Dyzelinių automobilių kietųjų dalelių filtro savaiminio išsivalymo metodas / Kolage: My, nuotrauka: freepik.com
Sužinosite:
- Kodėl važiavimas 2000-2500 aps/min padeda filtrui savaime išsivalyti
- Kiek laiko trunka savaiminis oro filtro valymas?
- Kaip dažnai filtras turėtų būti valomas savaime
Dyzelinių automobilių savininkai gali išvengti DPF kietųjų dalelių filtro užsiteršimo, jei reguliariai 20 min. važiuos 2000-2500 aps. Tai leidžia filtrui savaime išsivalyti be mechaninio įsikišimo. Apie tai rašo „Interia Motoryzacja”.
Kodėl filtras valosi pats tokiu greičiu
Dyzeliniam varikliui veikiant didesniu nei 2000 aps/min greičiu, jis veikia optimaliai. Ekspertų teigimu. išmetamosios dujos yra pakankamai karštos, kad sudegintų susikaupusius suodžius, o variklis nėra perkrautas. Dujų srautas užtikrina, kad sudegę suodžiai efektyviai pasišalintų iš filtro.
20 minučių yra minimalus laikas, per kurį visa išmetimo sistema įšyla ir užbaigia regeneracijos ciklą. Kietųjų dalelių filtras yra keraminė „kempinė”, kuri sulaiko suodžius.
Vienintelis būdas išvalyti filtrą – susikaupusius suodžius sudeginti aukštoje temperatūroje, ne žemesnėje kaip 600 °C. Tik tokioje temperatūroje galima atlikti visą regeneracijos ciklą.
Kaip dažnai turėtų būti atliekamas regeneravimas
Savęs valymo dažnumas priklauso nuo vairavimo stiliaus:
- Važiuojant mieste – kartą per savaitę.
- Trumpoms kelionėms iki 5 km – kas 4-5 dienas.
- Reguliariai važiuojant didelius atstumus papildomų priemonių nereikia, filtras valomas įprasto važiavimo metu.
Prieš pradedant regeneraciją, bakas turi būti bent ketvirtadaliu pripildytas, o variklis įšilęs iki darbinės temperatūros. Dėl šio proceso degalų sąnaudos padidėja 2-3 litrais.
Kur Ukrainos vairuotojams griežtai draudžiama parkuotis / My – infografikas
Kas nutinka savaiminio valymo metu
Pirmąsias 5-10 minučių prasideda įšilimas. Per šį laiką dujų temperatūra pakyla, tačiau suodžiai dar nedega.
Nuo 10 iki 20 minučių temperatūra pasiekia 600-700 °C ir suodžiai pradeda degti. Tuo metu iš išmetimo vamzdžio gali išeiti lengvi balti dūmai, tai normalu, tai yra vandens garai ir suodžių degimo produktai.
Laikydamiesi 20-2500 taisyklės, išsaugokite tinkamą filtro būklę, pailginkite jo tarnavimo laiką ir išvengsite brangaus remonto.
Jus taip pat gali dominti:
Apie šaltinį: Interia Motoryzacja
Interia Motoryzacja – tai lenkiška interneto svetainė, sukurta vairuotojams, automobilių ir motociklų entuziastams. Svetainėje rasite automobilių naujienas, patarimus, testus ir naudotų ar sedano automobilių apžvalgas.
Jei pastebėjote klaidą, paryškinkite reikiamą tekstą ir paspauskite Ctrl+Enter, kad informuotumėte redakciją.

